پاسخ به سوالات, مقالات

تفاوت پارچه تترون و ترگال

پارچه تترون

یکی از سوالات متداول مشتریان مخصوصا در فصل گرما خرید روپوش های سفید نازک بودن پارچه های استفاده شده در تولید روپوش های سفید می باشد

یکی از پارچه های نازک مورد استفاده در تولید روپوش های پزشکی پارچه تترون است انواع پارچه های بیمارستانی را در مقاله تحت عنوان” آشنایی با انواع پارچه های بیمارستانی “آشنا شدیم در این مقاله ما قصد داریم در مورد تفاوت پارچه تترون و ترگال صحبت کنیم

تفاوت پارچه ترگال و تترون

پارچه تترون

پارچه تترون یکی از انواع پارچه است که از الیاف پلی استر ویسکوز تشکیل شده است و این پارچه از مقدار فلامنت و وزن ها و رنگ های مختلفی را دارد این نوع پارچه از دارای محبوبیت زیادی بین مشتریان را دارد.پارچه های تترون نازک و مناسب فصل گرما می باشد.

پارچه تترون برای مواردی همچون لباس پیراهنی و روتختی و ملحفه و… نیز استفاده می شود پارچه تترون در قیاس با پارچه ترگال نازک و سبک می باشد. و مناسب روپوش های سفید مردانه می باشد .

در تولیدی روپوش پزشکی سینا روپوش های مردانه از جنس تترون تولید و عرضه می شود. و جنس پارچه زنانه از ترگال و ترگال کجراه می باشید

برای آشنایی با پارچه های ترگال و تترون این مقاله رو مطالعه نمایید.

حالا سوال شما این است چرا روپوش مردانه از جنس تترون می باشد و زنانه از ترگال کجراه و ترگال می باشد.

دلیل این کار نازک بودن پارچه تترون می باشد که به خاطر نازک بودن پارچه و اینکه پارچه سفید است مناسب خانم ها در محیط های عمومی به دلیل  تن نما ومشخص شدن لباس زیر مناسب نمی باشد.

پارچه تترون دارای گرم پارچه پایین تری به نسبت پارچه ترگال می باشد.

همچنین از پارچه تترون دربیمارستانها استفادهزیادی دارد از جمله استفاده های این نوع پارچه استفاده از پارچه تترون در ملحفه ولباس های بیمار می باشد که به دلیل سبک بودن پارچه تترون استفاده گسترده ای در بیمارستانها را دارد.پارچه تترون در رنگبندی های مختلف نیز موجود می باشد که بیشتر محصولات جراحی مردانه از جنس تترون رنگی استفاده دارد.

پارچه تترون در گرم های مختلفی بافته می شود که از جمله می توان به ۱۶۰، ۱۷۰، ۱۷۵ و ۱۸۰ گرم با عرض های ۱۵۰ می توان اشاره نمود.

پارچه ترگال

یکی دیگر از پارچه های پرمصرف در تولید لباس کار پارچه ترگال می باشد که در دو نوع ترگال ساده و ترگال کجراه در بازار موجود است.این پارچه از الیاف پلی استر ویسکوز در پود نخ فلامنت بافته می شود.و گروه تولیدی روپوش سینا از این پارچه جهت تولید انواع روپوش های سفید زنانه و مردانه استفاده می کند بیشتر محصولات تولیدی از پارچه ترگال کجراه می باشد که دارای دوام وکیفیت مناسب و عدم پرز دادن پارچه در استفاده بلند مدت را داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code